دومین یادواره شهدای محلات قطب الدین و بیت العباس برگزار شد

دومین یادواره شهدای محلات قطب الدین، کنارک، محمدکمالی و بیت العباس با روایت گری حاج محمد امیری برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ - 14June 2024
دومین یادواره شهدای محلات قطب الدین و بیت العباس برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، دومین یادواره شهدای محلات قطب الدین، کنارک، محمدکمالی و بیت العباس با روایت گری حاج محمد امیری از شیراز، و با حضور پرشور آحاد مردم و مسوولین در شامگاه پنج شنبه در محله قطب الدین شهر لامرد برگزار شد.
 
این آیین باشکوه که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی و حضرت آسیه (س) برگزار شد حجت الاسلام آزاد امام جمعه لامرد و رئیس اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید سرافراز گفت: امروز وظیفه همه ما ادامه راه شهدا است، اگر می‌خواهیم عاقبت بخیر شویم باید در مسیر شهدا باشیم تا شهدا ما را شفاعت کنند.
 
وی با اشاره به این که در طول بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی شاید نتوانستیم آن طور که باید و شایسته است حق مادران شهدا را ادا کنیم، گفت: مادران و همسران شهدا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند وحقشان ادا شود.
 
محمد امیری از راویان دفاع مقدس در این مراسم اظهار کرد: باید راه شهدای عزیز را ادامه دهیم، زیرا زیباترین مسیر، مسیر شهدا است.
 
وی افزود: اگر خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس به جوانان امروز آن‌گونه که بوده است، منتقل شود، قطعا شاهد استقبال جوانان از این فرهنگ غنی خواهیم بود، چراکه شهدا به خاطر عشق الهی، ماندگاری اسلام و کشور جان خود را فدا کردند.
 
گفتنی است؛ در ادامه این مراسم باشکوه کربلایی ابوذر سپاسدار در وصف شهدای عزیز به مداحی پرداخت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها