امام جمعه بروجرد:

حضور در انتخابات ریاست جمهوری موجب اقتدار ایران می‌شود

حجت الاسلام حسینی گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱ - 14June 2024

حضور در انتخابات ریاست جمهوری موجب اقتدار ایران می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: انتظار می‌رود داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با همدلی و وحدت رویه نسبت به معرفی برنامه‌های خود اقدام کنند.

وی افزود: از داوطلبان انتخابات انتظار داریم ادب اسلامی را در مناظرات گفتگو‌ها و اظهار نظر‌ها رعایت کنند.
 خطیب جمعه بروجرد تاکید کرد: داوطلبان باید از تخریب رقبا پرهیز کرده و با یکدیگر در فضایی پر از رفاقت به رقابت بپردازند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: از همه مردم درخواست می‌شود با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر پایبندی به آرمان‌های امام خمینی (ره) و نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام در دنیا و کاهش آسیب‌ها خواهد شد.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: همچنین ملت ایران باید از بین این داوطلبان اصلح‌ترین، متعهدترین، ساده زیست، توانمند و مطیع رهبر معظم انقلاب را انتخاب کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز اعلام جنگ منافقین با جمهوری اسلامی افزود: در روز ۳۰ خرداد سال ۶۰ این گروه کمونیستی علیه جمهوری اسلامی دست به اسلحه بردند و موجب شهادت سه هزار نفر از نیرو‌های انقلابی شدند اگرچه این گروه نهایت منهدم و از بین رفتند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران اضافه کرد: این انقلاب را افرادی همچون شهید چمران محافظت و به پیروزی رساندند و این مهم بسیار ارزشمند است.

خطیب جمعه بروجرد ادامه داد: انقلاب شهدای بزرگی همچون بهشتی، رجایی، باهنر، چمران و شهید سلیمانی را فدا کرده و بسیار شهدای دیگر که هر کدام در عالم بی‌نظیر هستند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: ملت ایران هرگز به دلیل شرایط اقتصادی از آرمان‌های انقلاب دست بر نخواهند داشت و همگان دیدیم در شهادت شهدای خدمت ملت ایران چگونه سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها