امام جمعه ایلام:

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار بین المللی را افزایش می‌دهد

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت:حضور حداکثری در انتخابات قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی ملت را افزایش می‌دهد
کد خبر: ۶۷۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵ - 14June 2024

بحضور حداکثری در انتخابات اقتدار بین المللی را افزایش می‌دهده گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «اله نور کریمی تبار» امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در سرنوشت جبهه مقاومت و نوع مبارزه با رژیم صهیونیستی تاثیرگذار است. 

وی با بیان اینکه تبلیغات گسترده دشمنان و گروهک‌های قسم خورده نظام اسلامی در راستای کاهش مشارکت مردم در عرصه انتخابات است، افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه و پایگاه مردمی را در سطح ملی و بین المللی قوی‌تر و تیر هجمه‌های معاندان را خنثی می‌سازد. 

حجت الاسلام والمسلمین «کریمی تبار» یادآور شد: انتخاب اصلح یک وظیفه خطیر، مهم و سرنوشت ساز برای ایران در سطح ملی و بین المللی است و مردم باید پیشینه، برنامه و نگاه‌های داخلی و خارجی نامزد‌ها را بررسی و مطالعه کنند و نامزد‌های انتخابات نیز باید اخلاق مداری را در شعارها، مناظرات و تبلیغات مد نظر داشته باشند و از تخریب و توهین علیه رقبا بپرهیزند. 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، مشی و منش اخلاق مدارانه رییس جمهور شهید را الگوی خود قرار دهند، افزود: تلاش مسئولان ستاد‌های تبلیغاتی برای گرم شدن تنور انتخابات و ترغیب حداکثری مردم برای شرکت در انتخابات بسیار ارزشمند است. 

وی تصریح کرد: مسولان ستاد‌های انتخاباتی باید مواظب باشند که در ستاد آنها، نسبت به دیگر رقبا هیچگونه تخریب و توهین صورت نگیرد و دین و آخرت خود را برای دنیای دیگری فنا نکنند. 

خطیب نماز جمعه ایلام با بیان اینکه عملکرد سال‌ها گذشته نامزد‌ها و برنامه‌های آتی آنان برای کشور تاثیرگذار است، گفت: حلقه‌ها و افراد اطراف نامزد‌های ریاست جمهوری، معیاری درست در شناخت تفکرات آن نامزد است. 

حجت الاسلام والمسلمین «کریمی تبار» ادامه داد: مردم فردی را آگاهانه انتخاب کنند که احیاگر موازین دین اسلام و مدافع استقلال کشور در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب باشد و شرایط را با مشارکت مردم و مسئولان به سمت وضعیت مطلوب سوق دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها