فرمانده سپاه بوشهر:

انقلاب اسلامی پیام آور ارزش‌های الهی در جهان است

سرتیپ پاسدار «رزمجو» گفت:انقلاب اسلامی احیاء کننده ارزش‌های الهی است و چه در درون و چه در سطح جهان ارزش‌های الهی را به جهان معرفی و صادر می‌نماید.
کد خبر: ۶۷۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 15June 2024
انقلاب اسلامی پیام آور ارزشهای الهی در جهان استسرتیپ پاسدار «علی رزمجو» فرمانده پساه استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس بوشهر با بیان این که انقلاب اسلامی کانون و مرجع نشر ارزش‌های الهی در جهان است اظهار داشت:انقلاب اسلامی احیاء کننده ارزش‌های الهی است و چه در درون و چه در سطح جهان ارزش‌های الهی را به جهان معرفی و صادر می‌نماید.
 
وی در این خصوص افزود:از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و در راس آن آمریکا تلاش نموده اند تا جلوی رشد این انقلاب را بگیرند و آن را متوقف سازند.
 
فرمانده سپاه بوشهر بیان داشت:دربین این همه دشمن و توطئه و ایجاد شرایط بسیار سختی که برای ما بوجود آورده اند موفق شده ایم در طول این ۴۵ سال این مشکلات را رفع و قله‌ها را فتح نماییم.
 
سردار رزمجو  ادامه داد: تنها کشور و انقلابی که در طول ۴۵ سال متوقف نشده و با قدرت در مسیر اهداف خود حرکت می‌نماید انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.
 
فرمانده سپاه بوشهر با اشاره به شهادت رئیس جمهور گفت: هر رئیس جمهوری که برای مردم و رضایت خدا کار کرد در مسیر ولایت باشد موفق بوده  و هر مسئول و رئیس جمهوری که ولایت پذیری نداشته است مورد نفرت قرار گرفته و هیچ موفقیتی بدست نیاورده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار