با حضور مسئولان حج و زیارت؛

مراسم «برائت از مشرکین» در صحرای عرفات برگزار شد

زائران کشورمان با سردادن شعار‌های «الموت لامریکا» و «الموت لاسرائیل» جنایت‌های رژیم صهیونیستی را که با حمایت آمریکا علیه فلسطینیان صورت می‌گیرد، محکوم کردند.
کد خبر: ۶۷۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ - 15June 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، مراسم «برائت از مشرکین» امروز (شنبه، ۲۶ خرداد) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی، «سید عباس حسینی» رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر و سرکنسول کشورمان در ریاض و جده و نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید و حضور پرشور زائران ایرانی بیت‌الله‌الحرام در صحرای عرفات برگزار شد.

آغازمراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات

در این مراسم باشکوه که از ساعت ۹ صبح به‌وقت محلی (۰۹:۳۰ به‌وقت ایران) آغاز شد، ابتدا آیاتی از کلام‌الله مجید توسط «مهدی عادلی» قاری ممتاز بین‌المللی تلاوت شد.

در شروع مراسم «برائت از مشرکین»، زائران کشورمان با سردادن شعار‌های «الموت لامریکا» و «الموت لاسرائیل» بار دیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی را که با حمایت آمریکا علیه فلسطینیان صورت می‌گیرد، محکوم کردند.

آغازمراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات

لا اله الا الله؛ آمریکا عدو الله، اسرائیل عدو الله، یا ایهاالمسلمون اتحدو اتحدو، برائه المسلمین؛ من عمل المشرکین، یا ایها المسلمون؛ غزه شده غرق خون، نصر من الله و فتح قریب؛ مرگ بر آمریکای مردم فریب و این سخن جاوید روح خداست؛ ام‌الفساد قرن ما آمریکاست، از جمله شعار‌هایی بود که زائران با مضمون وحدت و همبستگی و لزوم اتحاد و همبستگی مسلمانان برای مبارزه با ظلم و ستم علیه ملت مظلوم فلسطین سردادند.

آغازمراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت سخنرانی کرد و پیام حج مقام معظم رهبری توسط وی قرائت شد.

قرائت مناجات حضرت علی (ع) در مسجد کوفه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در ادامه این مراسم قطعنامه پایانی قرائت شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار