در راستای گرامیداشت یاد و خاطره بانوان شهید کاشان؛

شاعران کاشانی در «دیدار ماه» سروده‌های خود را قرائت کردند

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه بانوان شهید کاشان، شب شعر و خاطره‌ای با عنوان «دیدار ماه» به‌همت امور بانوان شهرداری‌ کاشان و با همکاری آستان مقدس امامزاده سلطان امیراحمد (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ - 15June 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه بانوان شهید کاشان، شب شعر و خاطره‌ای با عنوان «دیدار ماه» به‌همت امور بانوان شهرداری‌ کاشان و با همکاری آستان مقدس امامزاده سلطان امیراحمد (ع) برگزار شد.

این شب شعر که در آستانه شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) اجرا شد، افزون بر قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام حیدری، مدیر آستان مقدس امامزاده سلطان امیراحمد (ع)، با شعرخوانی نرجس سپهرنژاد، الهه آبیاتی، محبوبه ثابتی، ملیحه پیران کاشانی و شیرین موسوی‌پناه همراه بود. 

شاعران کاشانی در دیدار ماه سروده‌های خود را قرائت کردند

در این شب شعر که با هدف ارتقاء سطح کیفی آثار شاعران زن و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، شاعران برجسته کاشانی سروده‌های خود را پیرامون مقام والای بانوان شهیده کاشانی همراه با ذکر خاطره فداکاری بانوان در عرصه‌های مختلف و ایثارگری آنان در دوران دفاع مقدس و نقش مؤثر آنان در پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی قرائت کردند.

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان به‌منظور تقدیر از بانوان شاعر با تقدیم هدیه از آنها تبجیل به‌عمل آورد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار