رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خبر داد:

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه

«کرمی» از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ - 15June 2024

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «شهرام کرمی» رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هماهنگی دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی جهت پیشگیری و برخورد سریع و قاطع با جرایم و تخلفات احتمالی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: امنیت روانی و فیزیکی انتخابات خط قرمز دستگاه قضایی است و با افرادی که امنیت انتخابات را تهدید کنند برخورد قاطع خواهد شد و به همین منظور شعب ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در کلیه حوزه‌های قضایی استان تشکیل شده است.

وی با تأکید بر اهمیت رصد و پایش فضای مجازی گفت: مسئولین مرتبط باید با ورود پیشگیرانه، فضای رسانه‌ای و مجازی را رصد کنند و گزارش‌های لازم را در اسرع وقت به ستاد اعلام کنند.

«حمیدرضا کریمی» دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست از تعیین شعبه ویژه دادستانی جهت رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خبر داد و تأکید کرد: با رویکرد پیشگیرانه و با هدف ایجاد فضای امن، سالم و آرام برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

«نیکزاد عباسی» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه هم با اشاره به مصوبات ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: سوء استفاده از امکانات دولتی و نهاد‌ها موضوعی است که لازم است نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند و گزارش‌های خود را در اسرع وقت به ستاد اعلام تا سریعا برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار