فرمانده سپاه خراسان جنوبی تاکید کرد؛

ضرورت پرداختن به «جهاد تبیین» برای معرفی فرد اصلح در جامعه

سردار «مهدوی» پرداختن به «جهاد تبیین» برای معرفی فرد اصلح در جامعه را ضروری دانست.
کد خبر: ۶۷۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ - 15June 2024

رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که ادامه‌دهنده مدیریت جهادی و خستگی‌ناپذیر شهید «رئیسی» باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (شنبه) در جمع کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) استان، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران انتخابات بر مبنای قانون اساسی کشور برگزار می‌شود و انتخاب فرد اصلح بر عهده مردم است.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات تنها مربوط به ایران نیست و در تمامی کشورهای دنیا وجود دارد، گفت: با انتخاب درست در انتخابات می‌توان معضلات و مشکلات اجتماعی، اوضاع اقتصادی کشور را بهبود و عرصه‌های علمی و سلامت را ارتقا بخشید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: امروز همگان وظیفه داریم با حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو و با تحقیق و مطالعه رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که روند پیشرفت کشور را با مدیریت جهادی و خستگی‌ناپذیر همچون شهید آیت‌الله «رئیسی» ادامه دهد و با سوء مدیریت کشور را به خسران و عقب‌ماندگی نیندازد.

سردار مهدوی پرداختن به «جهاد تبیین» برای معرفی فرد اصلح در جامعه را ضروری دانست و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها براساس مبانی انقلاب و پیروی از فرمان ولایت در بیان شاخصه‌های فرد اصلح استفاده کنیم و از تخریب افراد پرهیز کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بر مشارکت بالا در انتخابات تأکید و مطرح کرد: هر چه در انتخابات پیش‌رو میزان حضور و آراء بالا باشد، ضریب امنیتی کشور بالاتر خواهد رفت و امید است در انتخابات هشتم تیرماه با انتخاب صحیح فردی را انتخاب کنیم تا ضمن ادامه دادن روند رئیس‌جمهور شهید و راه شهیدان، کشور را به سر منزل مقصود برساند.

سردار مهدوی از فعال شدن بیش از ۹ هزار کارگاه و واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در کشور و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید در دولت مردمی سیزدهم اشاره و خاطرنشان کرد: این اقدام مهم، پویایی و پیشرفت در تمامی عرصه های کشور، رسیدن به خودباوری و اشتغالزایی برای میلیون‌ها نفر را در کشور در پی داشت.       

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار