فراخوان هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران منتشر شد

بنیاد سینمایی فارابی فراخوان هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۷۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ - 15June 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، در راستای نیل به فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی با هدف کشف و معرفی استعداد‌های برتر نوجوان ایران در حوزه سینما، در دو بخش «طراحی داستان» و «فیلم سازی»، ۲۴ تا ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش المپیاد هشتم در دو بخش طراحی داستان و فیلم سازی با ۷ موضوع: خانواده، جهانی به نام خانه، عشق امید خانواده، فردایی که میسازم، خانواده‌ای به وسعت ایران، خواهر/ برادر من و موضوع آزاد برگزار می‌شود.

فراخوان هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران منتشر شد

تمامی نوجوانان ایرانی (متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱) ۱۲ تا ۱۷ ساله، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. همچنین کارگاه‌های تخصصی و آموزشی حضوری، در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

این گزارش حاکیست: مهلت ثبت نام شرکت در هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از ۲ تیرماه آغاز و تا ۲۴ تیرماه ادامه دارد. ضروریست متقاضیان برای ثبت نام به نشانی https://yfo.icff.ir مراجعه کرده، در بخش ثبت نام، نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند. همچنین لینک ثبت نام در سامانه بنیاد سینمایی فارابی «www.fcf.ir» و سامانه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان «www.icff.ir» نیز قابل مشاهده است.

دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و المپیاد فیلمسازی نوجوانان به آدرس: تهران، خیابان سی تیر، نرسیده به جمهوری، پلاک ۵۹، ساختمان مرکزی بنیاد سینمایی فارابی و شماره تماس: ۶۶۷۳۹۵۳۵-۰۲۱ نیز پاسخگوی سئوالات متقاضیان و علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار