معرفی کتاب؛

«سری در نهر جاسم»

کتاب «سری در نهر جاسم» به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، اثری است که به خلاصه‌ای از زندگینامه شهید «علی بنوبندی رضایی» پرداخته شده است.
کد خبر: ۶۷۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷ - 15June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، کتاب «سری در نهر جاسم» به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، اثری است که به خلاصه‌ای از زندگینامه شهید علی بنوبندی رضایی پرداخته شده است.

این کتاب به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، توسط انتشارات «نشر امینان» با شمارگان 300 نسخه به بازار نشر عرضه شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

بازی فوتبال 

شهید علی بنوبندی رضایی علاقه زیادی به بازی فوتبال داشت و همین علاقه باعث شده بود که از سن ۱۰ سالگی باشگاه ورزشی خورشید برود و بازی فوتبال را زیر نظر مربی دنبال کند علی و برادرش محمد هردو در تیم خورشید بازی می کردند آنها معروف بودند به برادران رضایی و مسئولیت آنها در تیم، هافبک میانی و کاپیتان تیم هم بودند آنها مقید به اطاعت از دستورات مربی و تلاشگر و جنگنده بودند هافبک پست مهمی در بازی فوتبال می باشد که فرماندهی و درایت قطعی و میزان بالایی از آمادگی ذهن می خواهد که این دو شهید عزیز علی و محمد تفکر رهبری تیم را به عهده داشتند.

و هر چه من به عنوان مربی به آنا دیکته می کردم آنها بدون کم و کاست اجرا می کردند و در پذیرفتن دستورات به عنوان یک سرباز در خدمت باشگاه و دوستان بودند از وجود این عزیزان به عنوان یک مشاور در کنار خودم استفاده می کردم و راهنمایی و پیشنهادهای آنها را به کار می گرفتم و از دیدگاه های آنها استفاده می کردم آنها رهبری و هدایت تیم را به عهده داشتند.

 و تمرینات را جدی می گرفتند و جدی کار می کردند و در مسابقات با تمام توان می جنگیدند تا تیم پیروز شود و علی هم در مسابقات استانی مدال قهرمانی را در رتبه اول کسب کرد و به جرات می توانم بگویم که مدتی که من در خدمتشان بودم در بازی یک خطا هم نگرفتند. کارت زرد چه برسد به اینکه کارت قرمز بگیرند در برابر قوانین و مقررات که در زمین حاکم بود سر تعظیم و اطاعت داشتند محض می کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار