نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

افزایش جمعیت در گرو حمایت از زوج‌های نابارور است

آیت الله «محمدی لائینی» به وجود سه میلیون زوج نابارور در مازندران اشاره کرد و گفت: با حمایت از اینها جمعیت افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۷۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶ - 15June 2024

افزایش جمعیت در گرو حمیت از زوج‌های نابارور استیه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در قرارگاه فرهنگی شهر‌های نور، محمودآباد، آمل، چمستان، ایزدشهر، سرخرود، لاریجان، دابودشت و امامزاده عبدالله آمل که در شهرستان نور برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت ایام اظهار داشت: بحث‌های نظری و اتاق فکر باید جنبه اجرایی پیدا کند.

وی افزود: اینکه دو طرح ارائه دهیم بعد همه بسیج شویم که چگونه دستگا‌ه‌ها اجرا کنند بهتر از این است که صد طرح بدهیم، اما خروجی عملی اجرا شده میدانی‌اش خیلی کم باشد.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: بنده در ارتباط با بحث مقابله با پیری جمعیت از جراحی سزارین، طلاق‌ها، تلفات جاده‌ای، سقط جنین، وضعیت پسماند‌ها و تاثیرشان روی نازایی گلایه کردم و خواستار انجام برخورد‌های سلبی و ایجابی شدم.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: همه باید بسیج شویم، مسئولان دستگا‌ه‌های مرتبط را دعوت کنیم و مطالبه داشته باشیم، به تاکید وزیر کشاورزی گفته شده دانش هسته‌ای به تصفیه شیرآبه‌ها کمک می‌کند، استاندار مازندران گفت یک سوله در اختیارتان می‌گذارم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: ما سه میلیون زوج نابارور در مازندران داریم با حمایت از اینها جمعیت افزایش پیدا می‌کند، مشوق‌ها باید اجرایی و عملی شود، بحث این است که برخی مسئولان خودشان باور ندارند.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: واردات اغذیه و دارو‌ها را باید کنترل شود، دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه توجه لازم را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: بیشتر باید بچه مذهبی‌ها، طلاب و هیاتی‌ها را سینه به سینه تشویق کنیم که ازدواج کرده و زاد و ولد کنند، مسئولان مشوق‌های استان‌ها را باید اولویت‌بندی کنند و به استان‌هایی که در این زمینه مشکلات بیشتری دارند سهم زیادتری تعلق بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار