جانشین فرماندهی سپاه فجر در امور اقشار بسیج:

۲۳ یادواره شهید تخصصی اقشار بسیج در فارس برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار «جاهدی» از برگزاری ۲۳ یادواره شهید تخصصی اقشار بسیج در فارس در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ - 15June 2024
۲۳ یادواره شهید تخصصی اقشار بسیج در فارس برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «امیر جاهدی» جانشین فرماندهی سپاه فجر در امور اقشار بسیج امروز، ۲۶ خرداد در یادواره شهدای مهندس استان فارس با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی راهی آغاز شد که امروز می‌بنیم فرزندان واقعی مکتب امام (ره) نمرود‌ها و فرعون‌های زمان را در هر نقطه‌ای از زمین گیر کردند.
 
وی افزود: امروزه جامعه جهانی سوق به اهداف انقلاب اسلامی دارد و امیدواریم این مسیر تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه داشته باشد.
 
سرهنگ جاهدی با بیان اینکه آغاز به کار ستاد یادواره شهدای مهندسین فارس از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ بود، گفت: با همکاری سه قشر مهندسین شامل «صنعت معدن» «عمران و شهرسازی» و «کشاورزی» بنا شد که یادواره شهدای مهندسین فارس در راستای دومین کنکره ملی شهدای فارس برگزار شود که با حمایت مسئولان و مدیران ارشد استان، این یادواره در تاریخ مقرر برگزار شد. 
 
جانشین فرماندهی سپاه فجر در امور اقشار بسیج با تاکید بر تولید محتوای فاخر در هر یادواره شهید، ادامه داد: دو قطعه سرود توسط گروه سرود فرزندان مهندسین تولید و رونمایی شد همچنین قطعه فاخر موسیقی «مهندس شهید» پس از سرودن شعر، توسط خواننده مطرح کشورمان علیرضا افتخاری خوانده شده که امروز در یادواره شهید رونمایی شد.
 
وی با بیان اینکه شناسایی و راویان مهندسین جنگ به عنوان شاهکار‌های مهندسی فارس در دوران دفاع مقدس یکی دیگر از اقدامات این یادواره شهید است، اضافه کرد: تهیه و تولید کتاب و نرم افزار شهدای مهندس فارس، تولید بازی مهندسین در دفاع مقدس ویژه نوجوانان، نمایشگاه هنر‌های تجسمی، المان شهدای مهندس طراحی شده به همت شورای شهر و شهرداری شیراز و نصب در بزرگراه مهندسین شیراز از دیگر اقدامات انجام شده است.
 
بنابه گفته سرهنگ جاهدی، هدف از برگزاری یادواره نه تنها گرامی داشت یاد و خاطره شهدا است بلکه تقویت ارتباط ما با شهدا خواهد بود تا بتوانیم در زندگی، شهیدان را الگوی خود قرار دهیم.
 
این مقام مسئول در پایان سخنان خود تصریح کرد: در راستای دومین کنگره ملی شهدای فارس، ۲۳ یادواره شهید تخصصی اقشار بسیج استان با تاکید بر تهیه محتوای در خورشان شهدا برنامه ریزی شده که تاکنون ۴ یادواره برگزار شده و تا رسیدن به روز دومین کنگره ملی شهدای فارس امیدوارم تمامی یادواره‌ها برگزار شود. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار