فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خبر داد؛

آمادگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برای میزبانی از زائران رضوی

امیر معصومی از آمادگی کامل مجتمع اقامتی رفاهی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضوی جهت پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی در فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ - 16June 2024

آمادگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برای میزبانی از زائران رضویبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، با اشاره به زیباسازی و خوشایندسازی محیط مجتمع اقامتی رفاهی این منطقه در راستای خدمت رسانی به کارکنان ارتش در ایام تابستان، اظهار داشت: این منطقه با تجهیز و آماده سازی مجتمع اقامتی رفاهی خود، امکان اسکان کارکنان و خانواده ج‌های آنان را در ایام تابستان فراهم کرده است.

وی افزود: بازسازی و بهسازی این اماکن رفاهی می‌تواند گام موثری در ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده به کارکنان و افزایش رضایتمندی خانواده‌های آنها باشد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام تصریح کرد: این اقدامات در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تکریم و ارتقا روحیه معنوی به کارکنان خدوم ارتش و خانواده‌های آنان انجام شده است.

امیر معصومی خاطرنشان کرد: امید است با ادامه این چنین اقدامات مثبت، شاهد ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده به کارکنان غیور ارتش خانواده‌های آنها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار