فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، گامی در جهت خودکفایی کشور است

امیر معصومی گفت: مهارت‌‌آموزی کارکنان وظیفه، گامی بلند در راستای خودکفایی، ایجاد انگیزه و توسعه اقتصادی کشور است. 
کد خبر: ۶۷۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 14July 2024

 مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، گامی در جهت خودکفایی کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، در آیین افتتاح مجتمع آموزش فنی حرفه‌ای این منطقه، با بیان اینکه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه گامی مؤثر در خودکفایی و تربیت صحیح آن‌ها است، اظهار داشت: بی‌شک، آموزش‌های مهارتی نقش کلیدی در تربیت صحیح کارکنان وظیفه ایفا می‌کند.

وی افزود: مجتمع‌های فنی حرفه‌ای با ارائه آموزش‌های تخصصی و مرتبط با نیازهای بازار کار، می‌تواند مهارت‌های لازم را به این کارکنان بیاموزند و آنها را برای ورود به بازار کار آماده کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با اشاره به مزایای ایجاد و توسعه مجتمع‌های فرهنگی ویژه کارکنان وظیفه، تصریح کرد: کارکنان وظیفه در این مجتمع‌ها می‌توانند با توجه به نیازهای بازار کار، آموزش‌های تخصصی لازم را فرا بگیرند و پس از اتمام خدمت، از این مهارت‌ها در جهت اشتغال‌زایی و کارآفرینی استفاده کنند.

امیر معصومی توسعه و ترویج مهارت‌‌آموزی کارکنان وظیفه را گامی مهم در جهت ایجاد سربازی پویا و کارآمد دانست و گفت: با اتخاذ تدابیر مناسب، می‌توان مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه را بعنوان یک برنامه ملی در کشور نهادینه کرد و از مزایای آن برای توسعه جامعه بهره‌مند شد.

وی بیان داشت: این مجتمع با ارائه دوره‌‌های آموزشی متنوع در زمینه‌‌های مختلف از جمله تکنولوژی و فناوری، لابراتور زبان، عکاسی دیجیتال، سالن آزمایشات، دوربین مداربسته، خیاطی و برقکاری ساختمان، فرصتی را برای سربازان فراهم می‌کند تا در حین خدمت، مهارت‌‌های جدیدی فرا بگیرند و برای ورود به بازار کار پس از پایان خدمت آماده شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها