فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: 

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب افزایش کارآمدی جمهوری اسلامی می‌شود

امیر معصومی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضمن افزایش کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه‌‌های لازم را برای نظارت و مطالبه‌گری آن‌ها از مسئولین فراهم می‌کند.
کد خبر: ۶۷۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ - 05July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در اولین ساعات آغاز رای‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پای صندوق‌‌ رای این منطقه، با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش کارآمدی دولت آینده، به نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می‌کند تا نیازها و خواسته‌‌های واقعی مردم را به درستی شناسایی و در جهت رفع آنها گام بردارد.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی، انسجام و ثبات نظام را به جامعه جهانی مخابره می‌کند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب افزایش کارآمدی جمهوری اسلامی می‌شود

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) تصریح کرد: در سایه ثبات و امنیت، مردم احساس آرامش و آسودگی خاطر بیشتری دارند و با انگیزه مضاعفی در فعالیت‌‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مشارکت می‌کنند.

این فرمانده ارشد نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: کارآمدی جمهوری اسلامی ایران به ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد منجر و این امر حس عدالت و انصاف را در مردم تقویت می‌کند و آن‌ها را به مشارکت در اداره کشور تشویق می‌کند.

حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه افزایش اعتماد مردم به نظام است

امیر سرتیپ دوم «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام نیز در اولین ساعات آغاز فرایند رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ضور در شعبه اخذ رای این منطقه، رای خود را به صندوق انداخت.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات، اظهار داشت: این مشارکت حداکثری نشانه رضایتمندی مردم، تعهد و مسئولیت‌پذیری آنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقبولیت جمهوری اسلامی در نزد افکار عمومی است.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب افزایش کارآمدی جمهوری اسلامی می‌شود

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، تصریح کرد: حضور پر شکوه مردم پای صندوق‌‌های رأی نشان‌دهنده اقتدار و انسجام داخلی و ملی و باعث خنثی‌سازی توطئه‌‌های بدخواهان و معاندان جمهوری اسلامی است.

امیر خلیل‌آبادی بیان داشت: حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح بر اساس رعایت معیارهای اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقتدار نظام و عزت کشور حفظ و تقویت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار