مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

شرکت در انتخابات یک تکلیف انقلابی است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: تکلیف آحاد جامعه بویژه حماسه‌سازان جاوید دفاع مقدس و مقاومت حضور حداکثری و آگاهانه در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب اصلح است.
کد خبر: ۶۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸ - 05July 2024

شرکت در انتخابات یک تکلیف انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی که برای شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکی از شعب اخذ رای حضور پیدا کرده است، اظهار داشت: راهبرد دشمن نسبت به انتخابات، عدم برگزاری آن و یا مخدوش کردن این رویداد و یا مشارکت حداقلی مردم در این حماسه سیاسی است.

وی افزود: همچنین دشمن تلاش می‌کند با ایجاد دوقطبی‌های کاذب و مخرب، مردم را به جان هم بیندازد تا این رویداد مهم در یک فضای سالم، برادرانه و توام با اخلاق انجام نشود؛ بر همین اساس ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با حضور حداکثری خود در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری این توطئه‌‌های دشمن را خنثی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: عرصه انتخابات به‌عنوان یک میدان رقابت سنگین و نفس‌گیر، با همه نقاط قوت و ضعفی که دارد پیش چشم ما است و با دغدغه‌هایی که وجود دارد نامزد‌های انتخابات با بهره‌گیری از همه ابزار‌ها و ظرفیت‌ها برای جذب آرای بیشتر در تلاش هستند. 

 این مقام مسئول تاکید کرد: تکلیف آحاد جامعه بویژه حماسه‌سازان جاوید دفاع مقدس و مقاومت حضور حداکثری و آگاهانه در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب اصلح است.

سردار یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: با تبیین خط مقاومت، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح که توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی است رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار