فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

ورزش‌های زورخانه‌ای در ترویج فرهنگ پهلوانی نقش موثری دارد

امیر معصومی گفت: ورزش‌های زورخانه‌ای علاوه بر فوائد جسمی و روحی، در تربیت نسل جوان و ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی نیز نقش بسزایی دارند.
کد خبر: ۶۷۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵ - 13June 2024

ورزش‌های زورخانه‌ای در ترویج فرهنگ پهلوانی نقش موثری داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نخستین دوره مربیگری درجه سه ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ارتش به میزبانی نیروی پدافند هوایی ارتش، در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام پایان یافت.

امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در آیین اختتامیه این دوره با تاکید بر اهمیت ورزش‌های زورخانه‌ای در حفظ و نشر فرهنگ پهلوانی و جوانمردی، اظهار داشت: ورزش‌های زورخانه‌ای از جمله ورزش‌های اصیل ایرانی است که قدمتی دیرینه دارد و همواره مورد توجه بسیاری از مردم بوده است.

وی افزود: این چنین ورزش‌ها علاوه بر فوائد جسمی و روحی، در تربیت نسل جوان و ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی نیز نقش بسزایی دارند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مربیان و داوران در جهت برگزاری این دوره آموزشی، ابراز امیدواری کرد فراگیران این دوره بتوانند آموخته‌های خود را در جهت ارتقای سطح این ورزش همگانی به نسل جوان منتقل کنند.

در پایان این دوره گواهینامه پایان دوره مربیگری درجه سه به شرکت‌کنندگان اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار