در حاشیه همایش تبیینی ترویجی «رفتار ورزشی، فرهنگ علوی» صورت گرفت؛

تدارک ۱۱۰ جشن گلریزان به‌مناسبت ایام عید غدیر

۱۱۰ برنامه جشن گل‌ریزان به همت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در ایام عید غدیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰ - 12June 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، همایش تبیینی ترویجی «رفتار ورزشی، فرهنگ علوی» با حضور ورزشکاران برگزیده ملی، آسیایی، جهانی و المپیکی در دهه امامت و ولایت برگزار شد.

تدارک ۱۱۰ جشن گلریزان به‌مناسبت ایام عید غدیر

 در جلسه کمیته ورزش و جوانان بنیاد بین المللی غدیر حجه الاسلام و المسلمین علی احدی مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، حسن مشتاقی معاون اجرایی و برنامه ریزی بنیاد بین المللی غدیر و تعدادی از مسئولین فدراسیون‌های ورزشی و تشکل‌های جوانان حضور داشتند.

در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت بزرگداشت غدیر در میادین ورزشی مقرر شد فدراسیون‌های ورزشی ضمن برگزاری جشن‌های میدانی و درون سازمانی با بهره گیری از ظرفیت ورزشکاران و سرلوحه قرار دادن منش پهلوانی حضرت امیرالمومنین (ع)، مراسماتی همچون تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، حضور چهره‌های شاخص و شناخته شده ورزشی به ویژه ورزشکاران باستانی کار در مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها و حمایت از اقشار کم برخوردار، برگزاری مسابقات دوستانه جام ولایت با نیت خیرخواهانه، برگزاری مراسم‌های ازدواج آسان و... اقدام شود.

در این جلسه همچنین پیرامون جزییات برگزاری ۱۱۰ برنامه جشن گل‌ریزان با همت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی و مشارکت سایر فدراسیون‌ها در سراسر کشور برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و تهیه بسته‌های معیشتی حمایتی تصمیم گیری شد.

انتهای پبام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها