فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

انتخابات جلوه‌ای از شکوه و اقتدار ملی است

امیر معصومی گفت: انتخابات جلوه‌ای از شکوه و اقتدار کشور است و مردم با حضور خود در پای صندوق‌‌های رأی، در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.
کد خبر: ۶۷۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷ - 28June 2024

انتخابات جلوه‌ای از شکوه و اقتدار ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام که برای شرکت در انتخابات در یکی از شعب اخذ رای حضور داشت، با تأکید بر حضور پرشور مردم در این حماسه سیاسی اظهار داشت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات امروز، می‌توانند در سرنوشت چند سال آینده کشور سهم داشته باشند. 

وی با دعوت از مردم مشهد بویژه رأی اولی‌ها جهت حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: مردم ولایتمدار مشهد با حضور پرشور و همه‌جانبه در رویدادهای مهم کشور در عرصه‌‌های گوناگون، نشان دادند که پای مبانی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده‌اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات حق و تکلیف است، تصریح کرد: باید تا آخرین لحظات مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم، چراکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌‌های رأی، برنامه‌‌ریزی گسترده‌‌ای کرده‌اند.

امیر معصومی با بیان اینکه انتخابات مسیر اصلاح کشور است، خاطرنشان کرد: مردم دنبال فردی اصلح هستند و قطعاً با شناخت و آگاهی شایسته‌‌ترین فرد را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها