استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

میزبانی ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای برای حضور مردم خراسان رضوی در انتخابات

نظری از میزبانی چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای برای میزبانی از مردم جهت شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ - 28June 2024

میزبانی ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای برای حضور مردم خراسان رضوی در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی با حضور در استودیو انتخابات استانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: اگرچه از ابتدای برنامه‌ریزی و شروع برنامه‌های انتخاباتی احساس غم‌ سنگینی داشتیم اما مطمئن بودیم یاد و خاطره شهدای عزیز خدمت، ما را یاری خواهد کرد.

وی افزود: با حداقل زمان همه امکانات و زمینه‌ها فراهم است تا امروز مردم استان در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و آرای خود را به صندوق بیاندازند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی جانمایی شده است، ادامه داد: این شعبه‌ها آمادگی کامل دارند تا آرای هم استانی‌ها را اخذ، در مراحل بعدی جمعبندی و به وزارت کشور ارسال کنند.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از مردم خراسان رضوی که در همه مراحل همراهی داشتند، ابراز داشت: از مردم استان دعوت می‌کنم در ساعات اول اقدام به رای‌دهی کنند و از فشردگی در ساعات پایانی پرهیز کنند.

نظری با اشاره به اینکه هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رای در مشهد جانمایی شده است، خاطرنشان کرد:‌ بیش از ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه در استان توزیع شده است که به نسبت واجدین شرایط، اقدامات احتیاطی مد نظر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها