مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

رئیس جمهور منتخب باید امیدآفرین باشد

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: رئیس جمهور آینده باید امید و اتکا به آینده را در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی به آحاد ملت هدیه دهد و به آن‌ها اطمینان بدهد که در مسیر رهروی شهیدان ثابت قدم است و آرمان‌های انقلاب اسلامی کماکان در دستور کار مسئولین کشور قرار دارد.
کد خبر: ۶۷۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ - 28June 2024

رئیس جمهور منتخب باید امیدآفرین باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی که برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکی از شعب اخذ رای حضور پیدا کرده است، اظهار داشت: عرصه انتخابات، عرصه ادای تکلیف و احقاق حق آحاد مردم است و مشارکت باید صورت بگیرد تا این تکلیف تحقق پیدا کند.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رئیس جمهور نقش‌هایی تعیین شده که از جامعه ایثارگری، جهادی، بسیجی، درخواست می‌کنم در انتخاب خود به این نقش‌ها بیشتر توجه داشته باشند.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی باید از بین نامزدهای ریاست جمهوری، فردی را برای تصدی مسئولیت رئیس جمهوری انتخاب کنند که به تأسی از شهید آیت‌الله رئیسی، گره‌گشا از مشکلات مردم باشد و خود را خادم جمهور و مجری قوانین و مقرارت کشور بداند.

این مقام مسئول ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید امید و اتکا به آینده را در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی به آحاد ملت هدیه دهد و به آن‌ها این اطمینان را بدهد که در مسیر رهروی شهیدان ثابت قدم است و آرمان‌های انقلاب اسلامی کماکان در دستور کار آحاد مدیران و مسئولین کشور قرار دارد.

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: راهبرد دشمن نسبت به انتخابات، عدم برگزاری آن و یا مخدوش کردن این رویداد و یا مشارکت حداقلی مردم در این حماسه سیاسی است، همچنین تلاش می‌کند با ایجاد دوقطبی‌های کاذب و مخرب، مردم را به جان هم بیندازد تا این رویداد مهم در یک فضای سالم، برادرانه و توام با اخلاق انجام نشود؛ بر همین اساس ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با حضور حداکثری خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری این توطئه‌‌های دشمن را خنثی کنند.

وی بیان داشت: از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و همچنین بسیجیان انقلابی و جهادی درخواست دارم با مشارکت پرشور و همه جانبه و آگاهانه خود، خواب‌های پریشان دشمن را نقش بر آب کنند و با کمک به تقویت امنیت عمومی در جامعه مانع هرگونه ناامنی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها