یادداشت/ سرهنگ حمید طهماسبی

خاکریز مشارکت!

در این برهه خطیر از زمان و در این سنگر، مشارکت در انتخابات مهمترین تکلیف در پاسداری و دفاع از نظام اسلامی و خون‌های بر زمین ریخته‌ای است که پرچم آن در فتح قله‌های غرور و افتخار به اهتزاز در آمده است.
کد خبر: ۶۷۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 28June 2024

خاکریز مشارکت!گروه استان‌های دفاع‌پرس‌- سرهنگ «حمید طهماسبی» معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی؛ جنگ است و در پیکار، دشمن کار خودش را برای رسیدن به اهدافش می‌کند.

باید سنگر گرفت و بیدار بود که لحظه‌ای خواب غفلت در دیدبانی، به دشمن فرصت جولان و تخریب مواضع و حد و حدود ما را  می‌دهد.

ماندن در سنگر، اصل مهم دفاع است و اگر چه برای پیشروی و به زانو در آوردن دشمن می‌بایست یک گام، پیش نهاد و پشت خاکریز‌ها سنگر گرفت.

آنجا دیگر، من، او، تو، شما و ما جملگی در خاکریز که تیررس دشمن است سنگ سنگر گرفته‌ایم و می‌دانیم اگر خطر نکنیم پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

سال‌هاست ما از جنگ نظامی، با توجه به ناتوانی دشمن در رویارویی مستقیم، از سنگر‌ها به دامن خاکریز بر آمده‌ایم.

در جنگ پیچیده‌ی ترکیبی معاندان و بدخواهان، امروز خاکریز مشارکت، سخت‌ترین سنگری است که فرمان پیشروی برای بی‌اثرسازی هجمه‌های دشمنان و ترکش‌های غفلت فریب‌خوردگان و غافلان از خط آتش آن، جان می‌گیرد.

در این برهه خطیر از زمان و در این سنگر، مشارکت مهمترین تکلیف در پاسداری و دفاع از نظام اسلامی و خون‌های بر زمین ریخته‌ای است که پرچم آن در فتح قله‌های غرور و افتخار به اهتزاز در آمده است.

مشارکت در این سنگر از معنای لغوی مترادف با سهم‌بری، شراکت، شرکت کردن، همدستی و همکاری فراتر بوده و تا سرحد جان بازی برای جان‌فزایی و پایداری و سلامت به معنای دفع آفات و رفع هرنوع تهدیدی است که خون جاری در رگ‌های عزت و اقتدار ایران اسلامی را تهدید می‌کند.

ان‌شاءالله امروز، مردم سلحشور و مردان و زنان غیور ایران اسلامی به پاس چهلمین روز پرواز آسمانی شهید جمهور و همراهانش و یک روز پس از سالگرد هفتم تیر و شهادت عالم فرهیخته، شهید بهشتی برای جاودانگی آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی،  لبیک‌گویان به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خاکریز مشارکت، سنکر می‌گیرند و حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها