سرپرست ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور:

هیچ نگرانی برای مشکلات امنیتی و سلامت انتخابات نداریم

مخبر با بیان اینکه خوشبختانه ما هیچ نگرانی از مسائل امنیتی در این انتخابات نداریم، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز رای مردم را حق الناس می‌دانند و ما در موضوع سلامت انتخابات باید اطمینان خاطر به مردم می‌دهیم.
کد خبر: ۶۷۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ - 28June 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «محمد مخبر دزفولی» سرپرست ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: حقیقتا خلأ وجودی رئیس جمهور فقیدمان در جای جای کشور به صورت خیلی بارز خودش را نشان می‌دهد. امیدواریم با انتخاب مناسبی که مردم انجام خواهند داد رئیس جمهور کارآمد روی کار بیاید.

هیچ نگرانی برای مشکلات امنیتی و سلامت انتخابات نداریم

مخبر گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند حماسه تشییع پیکر شهدای خدمت در انتخابات هم باید اتفاق بیفتد. مردم از اول انتخابات تا کنون وظیفه خود را مسئولانه انجام داده اند، دولت نیز وظایفی نسبت به مردم دارد و آن بسترسازی برای حضور در انتخابات است.

وی افزود: خوشبختانه با تدابیری که وزارت کشور و مجموعه استانداری‌های سراسر کشور داشته اند این بسترسازی به خوبی انجام شده است و بنده نیز باید از همه دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تشکر کنم.

مخبر با بیان اینکه خوشبختانه ما هیچ نگرانی از مسائل امنیتی در این انتخابات نداریم، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز رای مردم را حق الناس می‌دانند و ما در موضوع سلامت انتخابات باید اطمینان خاطر به مردم می‌دهیم. ما تقریبا هیچ موردی از نگرانی در سلامت انتخابات نداشته ایم، زیرا سازوکار‌ها در ایران بسیار متفاوت از کشور‌های دیگر است.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها