حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای:

شرکت در انتخابات امری دینی، سیاسی و عقلانی است

رئیس قوه قضاییه گفت: حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، از مصادیق «فاستبقوا الخیرات» و شتاب کردن در امر خیر است که خداوند متعال به آن توصیه کرده است.
کد خبر: ۶۷۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ - 28June 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس دستگاه قضا امروز با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد. 

شرکت در انتخابات امری دینی، سیاسی و عقلانی است

رئیس دستگاه قضا پس از شرکت در انتخابات طی سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزار و شاکر هستیم که امروز توفیق حاصل شد هم در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) حاضر شویم و هم در انتخابات که امری بسیار مهم، خطیر و اساسی برای کشور و نظام است، شرکت کنیم. 

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای شرکت در انتخابات را یک امر دینی، سیاسی و عقلانی دانست و گفت: وظیفه دینی، مسئولیت ملی و عقل حکم می‌کند که ما برای تعیین آینده کشورمان و مشخص کردن بالاترین مقام اجرایی کشور، در انتخابات شرکت کنیم. 

وی افزود: رئیس‌جمهور در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان دومین مقام کشور، بالاترین مقام اجرایی نظام و فردی که باید قانون اساسی را اجرا کند معرفی شده است و ما با شرکت خود در انتخابات ریاست جمهوری، فردی را انتخاب می‌کنیم که بتواند قانون اساسی را اجرا کند، کشور را به پیش ببرد و مسائل و مشکلات فرعی و کلی مردم و نظام را مرتفع سازد. 

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه شرکت در انتخابات امری است که اگر امروز در آن تاخیر داشته باشیم و انجام ندهیم، دیگر فردا قابل تدارک نخواهد بود، گفت: حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، از مصادیق «فاستبقوا الخیرات» و شتاب کردن در امر خیر است که خداوند متعال به آن توصیه کرده است. 

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای اظهار داشت: چنانچه ما می‌خواهیم در جهت عزت، سرافرازی و سربلندی کشور حرکت کنیم و آینده بهتری را در عرصه‌هایی که نسبت به آنها دغدغه داریم همچون عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، معیشتی، اشتغال و ازدواج رقم بزنیم، از امروز باید به فکر باشیم و به فردی رای دهیم که این مشکلات را بشناسد، دارای اراده‌ای قوی، قاطع و کاردان باشد و از کارایی لازم برای پیشبرد امور و رفع مشکلات برخوردار باشد. 

وی با بیان اینکه نباید برای شرکت در انتخابات کوتاهی کنیم و ضروری است که در انجام این امر مهم تسریع داشته باشیم، گفت: توصیه من به همه هموطنان عزیز، همه افرادی که ایران را دوست دارد، همه افرادی که نظام را دوست دارند، کلیه مردمی که خواهان آینده بهتری را هستند و می‌خواهند از رئیس جمهور آینده و وعده‌هایش مطالبه‌گری کنند، این است که امروز هرچه سریع‌تر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها