مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی:

دولت‌مردان و رسانه‌ها غرب تمام تمرکز خود را معطوف به انتخابات ایران کرده‌اند

حجت الاسلام رنجبر گفت: دولت‌مردان و رسانه‌ها غرب تمام تمرکز خود را معطوف به انتخابات ریاست جمهوری ایران کرده اند.
کد خبر: ۶۷۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹ - 16June 2024

دولت‌مردان و رسانه‌ها غرب تمام تمرکز خود را معطوف به انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی کرده اند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «عیسی رنجبر» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی در جمع کارکنان و خانواده‌های منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش اظهار داشت: دولت‌مردان و رسانه‌ها غرب تمام تمرکز خود را معطوف به انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در این لحظه تاریخی لازم است ملت همیشه در صحنه ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه جدیدی از مردم سالاری دینی را خلق کنند.

وی با بیان اینکه باید رئیس جمهوری را برای بالاترین جایگاه و قدرت اجرائی کشور انتخاب کنیم که بدنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشد افزود: پیشرفت کشور محصول تلاش هاش شبانه روزی است و امیدواریم منتخب جمهور بتواند با همکاری سایر قوا ایران را به همان جایگاه و منصبی که شایسته ملت ایران اسلامی است برساند.

رنجبر به نقش نیرو‌های مسلح در اقتدار و بازدارندگی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: پدافند هوایی با اتکا به توانمندی‌های خود و تحت فرامین فرماندهی معظم کل قوا تحول عظیمی را در ارتقای سامانه‌های پدافندی خود ایجاد کرده که ما در عملیات وعده صادق دیدیم که چگونه جهان در برابر قدرت نیرو‌های مسلح ما متحیر و شگفت زده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها