«کاملا» طنز در سوره‌مهر به چاپ رسید

کتاب طنز «کاملا» اثری از سیدمحمد سادات اخوی در انتشارات سوره‌مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۶۷۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ - 16June 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، کتاب طنز «کاملا» اثری از سیدمحمد سادات اخوی در انتشارات سوره‌مهر منتشر و راهی بازار نشر شد. 

«کاملا» طنز در سوره‌مهر به چاپ رسید

این کتاب آثار برگزیده سادات اخوی در حوزة طنز مکتوب (نظم، نثر و یادداشت) از دهة ۶۰ تا ۹۰ است که به همت دفتر طنز حوزه هنری جمع آوری و منتشر شده است. 

 «طنز‌های منظوم»، «رفقایی‌ها»، «یادداشت‌های مطبوعاتی»، «دفاعیات کوتوله‌ها»، «ذکر مولانا سید مهدی شجاعی»، «نوروز و بهاریه در شعر شاعران پارسی‌گوی»، «طنز‌های نوجوانی»، «داستان نوجوان»، «ماجرا‌های آقا بزرگ» و «سه بار کوبیدن در» فصولی است که نویسنده برای مخاطبش تدارک دیده است. 

«کاملا» با نگاه به موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی از دهه ۶۰ تا کنون و با تنوع در نگارش برای هر خواننده با هر سلیقه و ذائقه جذاب و خواندنی است. ضمن این‌که سیر تکاملی دیدگاه نویسنده را در طول این سال‌ها به نمایش می‌گذارد. 

به گفته سادات‌اخوی که در مقدمه کتاب آمده است؛ کاملا یک پنجم از کل آثار طنز اوست که دست‌چین شده است. 

نویسنده در مقدمه، کتابش را به استادان برجسته‌اش از جمله «قیصر امین‌پور»، «بیوک ملکی»، «فریدون عموزاده خلیلی»، «احمد عربلو»، «محمدرضا کاتب»، «سید ابراهیم نبوی»، زنده‌یاد «منوچهر احترامی»، «کیومرث صابری»، «محمد خرمشاهی»، «ابوالقاسم حالت» و زنده‌یاد «ابوالفضل زرویی نصرآباد» پیشکش کرده است. 

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«کتاب «کاملا»، «کلا» نشان می‌دهد که گاهی آدم‌های غمگین، تلاش می‌کنند: 
اولاً دیگران شاد باشند... 
ثانیاً دیگران، غمگین نباشند... 
ثالثاً دیگران، «اقلاً» باشند!»

«کاملا» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و در ۴۲۳ صفحه با قیمت ۴۴۵ هزار تومان در بازار نشر موجود است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها