نماینده ولی فقیه در مازندران:

فلسفه سیاسی جمهوری اسلامی بر ستون ولایت پایه‌ریزی شده است

آیت‌الله «محمدی لائینی» خواستار برگزاری جشن باشکوه غدیر در دیار علویان شد و گفت: فلسفه سیاسی جمهوری اسلامی بر ستون ولایت پایه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۶۷۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ - 16June 2024

جشن غدیر در دیار علویان باشکوه برگزار شود/ انتخاباتی دشمن‌کُش و دشمن‌شکن داشته باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست اعضای ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، بزرگداشت شهدای هفتم تیر و ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت، ضمن گرامیداشت روز عرفه و عید عارفان، روز نیایش و تسلیت سالروز شهادت حضرت مسلم (ع)، اظهار داشت: دعای ما در روز عرفه این باشد؛ انتخابات پیش رو باید انتخاباتی دشمن‌کُش و دشمن‌شکن باشد تا عزت نظام جمهوری اسلامی را بالا ببرد، حضور حداکثری باشد و کسی انتخاب شود که همچون شهید رئیسی مفید و دلسوز باشد.

وی افزود: اما روز بزرگ عید غدیر و دهه امامت و ولایت که همه ما مدیون دو روز بزرگ بعثت و مکمل آن یعنی غدیر بوده و در انتظار روز سوم بزرگی هستیم که دستاورد بعثت و غدیر در دین اسلام غالب شود و آن روز ظهور است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: باید شادی و خوشحالی خودمان را نشان داده و فرهنگ‌سازی در حوزه غدیر و ولایت داشته باشیم، فلسفه سیاسی جمهوری اسلامی بر ستون ولایت پایه‌ریزی شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وقتی می‌بینیم رئیس جمهور و جمعی از یارانش به شهادت می‌رسند مملکت تکان نمی‌خورد و همه چیز جای خودش است، یا شهادت شهید بهشتی و ۷۲نفر از سه قوه از بزرگترین شخصیت‌ها، یا شهادت شهید رجایی، این ضربه‌های سخت، اما مملکت مثل یک کشتی سنگین مسیر خودش را ادامه می‌دهد، اینها همه به برکت چتر ولایت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دیار علویان باید جشن غدیر را جدی بگیرد و نشان دهد که غدیری است، نباشد که بگویند فلان استان جشن باشکوه و برنامه‌ریزی دارند و استان ما نه، ما باید متناسب با نام ظاهر شویم، به حق؛ مازندران دیار علویان است و مردم هم شایستگی آن را دارند، اما هنوز بهتر از سال قبل انتظار داریم، جشن خیابانی امسال باید بیشتر شود.

امام جمعه ساری گفت: مواکب پذیرایی امسال برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی داشته باشند، برخی از شخصیت‌های مهم و فرهیخته بین‌المللی که در حوزه امامت و ولایت حرفی برای گفتن دارند را دعوت کنید.

این مسئول خواستار فضاسازی درستی با مشارکت مردمی در جریاناتی همچون غدیر، هفت تیر، مراسم چهلم شهادت شهدای خدمت و انتخابات شد و اعلام کرد: ۶ تا ۱۱ تیر هفته افشای حقوق بشر آمریکایی است منظور از حقوق بشر آمریکایی همان ضدبشری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها