به مناسبت اعیاد قربان و غدیر؛

نمایشگاه آثار تصویرگری «عید تا عید» در موزه کودک کانون برگزار می‌شود

نمایشگاهی از آثار تصویرگری کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «عید تا عید» به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶ - 16June 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، نمایشگاهی از آثار تصویرگری کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «عید تا عید» به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون برگزار می‌شود. 

 این نمایشگاه شامل ۳۰ اصلِ اثر تصویرگری‌ کتاب‌های کانون با موضوع‌ها و داستان‌های مرتبط با واقعه غدیر خم و عید قربان است که از محل گنجینه موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون انتخاب شده است.

بر همین اساس، از جمله آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه می‌توان به کتاب‌های «غریبه مهربان»، «شب و شیطان و شمشیر»، «رنگین‌کمانی از نور»، «این صدای علی است»، «مروارید مکه»، «سیمای مکه» و... به تصویرگری هنرمندانی مانند پرویز حیدرزاده، بهرام خائف، نرگس محمدی، خشایار قاضی‌زاده، پرویز اقبالی، حمیدرضا خواجه‌محمدی و عطیه مرکزی اشاره کرد.

نمایشگاه آثار تصویرگری «عید تا عید» در موزه کودک کانون برگزار می‌شود

این نمایشگاه تا ۱۴ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ از سوی موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، چار سوق دوم، گالری شهید محمد طاها میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها