رئیس شورای سیاسی نجبا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هماهنگی کامل در اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت/ رهبر معظم انقلاب مسئله فلسطین را هوشمندانه پیگیری می‌کنند

علی الاسدی میزان هماهنگی در اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت را در بالاترین سطح توصیف و پیش‌بینی کرد که تحولات آینده منطقه به‌نفع مقاومت رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۶۷۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵ - 18June 2024

علی الاسدی رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نجبا در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، در تشریح وحدت و همبستگی گروه‌های مقاومت اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: در عملیات طوفان الاقصی، ما بالاترین میزان همبستگی و هماهنگی بین گروه‌های مقاومت را در سطح کل محور مقاومت می‌بینیم. تشکیل اتاق عملیات مشترک، سطح بالای این همبستگی و هماهنگی را نشان می‌دهد که گواهی بر پایبندی محور مقاومت به مسأله محوری امت اسلامی یعنی فلسطین است.

جنگ غزه نقطعه عطفی در آرمان‌های فلسطین است/ رهبر معظم انقلاب مسئله فلسطین را هوشمندانه پیگیری می‌کنند

الاسدی تصریح کرد: در جبهه مقابل قطعاً تفرقه و اختلاف را شاهدیم، زیرا آنها حول باطل گرد آمده‌اند و در سرزمینی می‌جنگند که با آن بیگانه‌اند، چون سرزمین مادری‌شان نیست؛ لذا تمام تلاش آنها خروج از باتلاقی است که در آن قرار گرفته‌اند و هرکدامشان مسئولیت این مشکلات را به گردن دیگری می‌اندازد. این نتیجه تفرقه و تشتت آنهاست، زیرا خود را در یک جریانِ حقیقیِ وجدانی با امتدادی طبیعی نمی‌بینند.

رئیس شورای سیاسی جنبش نجبا در بخش دیگر سخنان در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه نقش آمریکایی‌ها در جنایت اخیر صهیونیست‌ها در نصیرات را چگونه ارزیابی می‌کنید، بیان داشت: نقش آمریکا در کشتار اردوگاه نصیرات، نقشی اساسی بوده و همان نقش قاتل درجه‌یک ملت فلسطین و ملت‌های منطقه است. اسرائیل چیزی جز چهره کثیف آمریکا در فلسطین نیست.

وی در ادامه به آینده جنگ غزه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جنگ غزه نقطه عطفی در آرمان فلسطین است و ان‌شاءالله آینده به‌نفع مقاومت رقم می‌خورد. تاریخ پیش از طوفان الاقصی مانند بعد از این عملیات نخواهد بود. صهیونیست‌ها بین دو گزینه قرار دارند که هردوی آنها تلخ، و پیروزی نهایی از آنِ مقاومت است.

رئیس جنبش سیاسی نجبا، به تشریح نقش جمهوری اسلامی ایران در تقویت و حمایت از جبهه مقاومت پرداخت و تاکید کرد: بدون نقش محوری ایران در حمایت از جبهه مقاومت، این پیشروی در همه جبهه‌ها امکان‌پذیر نبود و در این میان، تأثیر رهبر معظم انقلاب برای همه واضح است؛ زیرا ایشان بسیار هوشیار و پیگیر مسأله فلسطین و سایر مسائل جهان اسلام هستند.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار