نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

مشارکت حداکثری در انتخابات تداوم راه شهدا است

آیت‌الله «حسینی» گفت: یکی از موضوعاتی که باعث می‌شود راه شهدا ادامه یابد مشارکت در انتخابات است، پس باید با شکوه هر چه تمام‌تر در این میدان نقش آفرینی کنیم.
کد خبر: ۶۷۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸ - 16June 2024
مشارکت حداکثری در انتخابات تداوم راه شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در اجلاسیه شهدای غریب در اسارت با اشاره به اینکه خداوند در آیات قرآن می‌فرمایند همراه پیامبران الهی مردان بزرگی بودند که مجاهدت کردند و در میدان جهاد مقاومت کردند و در مقابل سختی‌ها صبور بودند و شکیبایی ورزیدند، اظهار داشت: در طول تاریخ انسان‌های بزرگی بودند. در تاریخ معاصر نیز افراد زیادی برای بعثت انقلاب اسلامی زحمت کشیدند زندان رفتند و در میدان جنگ اسیر شدند، اما از آرمان‌ها و حق دست برنداشتند و برگ زرینی از تاریخ را ورق زدند.
 
آیت‌الله حسینی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌های الهی و با هدف اسلام شکل گرفت، افزود: در زمان طاغوت اسلام و حجاب کنار زده شد و در شعار‌های ضد دینی اسلام را نشانه رفتند و لگد بر سینه اسلام زدند به همین خاطر امام خمینی (ره) در جهت اقتدار و عزت اسلام با همراهی مردم قیام کردند و انقلاب اسلامی پیروز شد و امروز شکوه اسلام در تمام جهان دیده می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است. شهدایی که در شرایط سخت قریب به یک هزار نفر در زندان‌های رژیم بعث به شهادت رسیدند که از این تعداد ۲۰ نفر مربوط یه استان ما است، این‌ها ارزشمند است و این ارزشمندی برای این است که قیام ما الهی بود و شهدای ما نیز مقدس هستند. 
 
وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از موضوعاتی که باعث می‌شود راه شهدا ادامه یابد مشارکت در انتخابات است که دشمن درصدد این است که در انتخابات شرکت نکنیم؛ پس باید با شکوه هر چه تمام‌تر در این میدان نقش آفرینی کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار