استاندار همدان:

تعالی‌بخشی آموزش‌های تربیتی مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی باشد

«قاسمی‌فرزاد» گفت: تعالی‌بخشی آموزش‌های تربیتی مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی باشد تا وظایف ذاتی خود را به شکل شایسته انجام دهند.
کد خبر: ۶۷۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹ - 17June 2024

تعالی‌بخشی آموزش‌های تربیتی مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در سومین جلسه‌ شورای فرهنگ‌عمومی استان، اظهار داشت: نگاه اقتصادی و درآمدزایی از برنامه‌های فرهنگی با روح تعلیم و تربیت مغایر است و این اقدام باعث دور شدن از اهداف مشخص فرهنگی می‌شود.

وی افزود: اردوگاه فرهنگی و تربیتی متعلق به بهزیستی باید به صورت رایگان برای نوجوانان و دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار و سمن‌های فعال در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت و در راستای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه هدف، دانش‌آموزان، نوجوانان و دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار همدان اضافه کرد: همچنین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی باید در راستای تقویت بنیان‌خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به صورت رایگان و با حداقل هزینه در این اردوگاه برای مردم شریف اجرا شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی باید از حداکثر ظرفیت‌ها و فضاهای فرهنگی خود برای پیشبرد اهداف تربیتی در جامعه استفاده کنند و اهتمام ویژه‌ای در ارائه خدمات به صورت رایگان داشته باشند.

قاسمی‌فرزاد متذکر شد: تعالی‌بخشی آموزش‌های تربیتی مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی باشد تا وظایف ذاتی خود را به شکل شایسته انجام دهند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها