نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اصل در دین داری، معرفت است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه اصل در دین داری، معرفت است، گفت: به همان اندازه‌ای که انسان از خدا می‌ترسد، دارای معرفت است.
کد خبر: ۶۷۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷ - 17June 2024

1به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم روز عرفه، اظهار داشت: امروز جامعه با دو حسین بن علی (ع) ارتباط دارد. یک سطح، حسینی (ع) است که در قتلگاه به شهادت رسید، سطحی که ارتباط با آن آسان است.

وی افزود: یک سطح نیز ارتباط با حسین بن علی (ع) است که در دعای عرفه مطرح شده و کمتر با آن ارتباط داریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: حرف امام حسین (ع) در عرفه این است که اگر معرفت خدا نداشته باشید، نمی‌توان خدا را عبادت کرد.

وی ادامه داد: آیا ما هم می‌توانیم همانند امام حسین (ع) در اوج سختی‌ها باز هم سخن از رضایت پروردگار بزنیم؟ علت آنکه کمتر با امام حسین(ع) عرفه، ارتباط داریم، سختی‌هایی است که در این مسیر وجود دارد.

شعبانی با بیان اینکه اصل در دین داری، معرفت است، گفت: به همان اندازه‌ای که انسان از خدا می‌ترسد، دارای معرفت است. چراکه کسی که دارای معرفت است، هر حرفی را به زبان نمی‌آورد.

وی در پایان با بیان اینکه در ایام انتخابات مراقب تخریب‌ها باشیم، متذکر شد: گاهی از مواقع به جای تبلیغ کاندید مورد نظر، افراد آبروی دیگران را می‌برند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها