مدیر عملیات حج ۱۴۰۳ تشریح کرد؛

جزئیات اسکان زائران ایرانی در منا

رضایی با اعلام اینکه زائران ایرانی در منا در بیش از پنج هزار چادر اسکان یافته‌اند، گفت: سهمیه اسکان هر زائر به طور میانگین ۸۵ سانتی مترمربع است.
کد خبر: ۶۷۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ - 17June 2024

جزئیات اسکان زائران ایرانی در منابه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «غلامرضا رضایی» مدیر عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی حج، با اعلام این خبر که زائران ایرانی اکنون در منا حضور دارند، اظهار داشت: به فضل خداوند زائران کشورمان پس از وقوف در عرفات، امروز پس از اذان صبح و طلوع آفتاب از مشعرالحرام رهسپار منا شدند. همچنین باقی‌مانده زائران که وضعیت جسمانی خاص داشتند، هم با همکاری مرکز اورژانس به‌طور موقت به مشاعر منتقل شدند. 

رضایی با بیان اینکه بیش از ۸۷ هزار و ۶۰۰ زائر ایرانی در منا در پنج هزار و ۳۱۲ چادر اسکان یافته‌اند، ادامه داد که سهمیه اسکان هر زائر به‌طور میانگین ۸۵ سانتی‌متر مربع است و اکثر چادر‌ها نیز ۱۶ متر مربع مساحت دارد. 

مدیر عملیات حج ۱۴۰۳ با اعلام اینکه تمام زائران اعمال روز دهم ذی‌الحجه را انجام داده‌اند و هر کدامشان قربانی کرده‌اند، افزود که حدود هشت هزار نفر از حجاج که تاریخ حضورشان در مدینه بین چهاردهم تا شانزدهم ذی‌الحجه است، برای انجام اعمال این شب‌ها به مکه منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۱۸

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار