امام‌ جمعه خاش:

قربانی‌کردن باعث آرامش و رحمت الهی می‌شود

 حجت‌الاسلام‌ «دهقان» گفت: قربانی‌کردن موجب جلب آرامش و رحمت الهی می‌شود و بهره‌مندی نیازمندان و مستمندان است.
کد خبر: ۶۷۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴ - 17June 2024

قربانی‌کردن باعث آرامش و رحمت الهی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام‌ «غلامرضا دهقان» در خطبه‌های عید سعید قربان ضمن تبریک به مناسبت عید سعید قربان عنوان کرد: فلسفه عید قربان فراهم‌شدن تقوا در زندگی انسان است.

دهقان تصریح کرد: قربانی‌کردن یادکردن از حضرت ابراهیم و اسماعیل است و موجب جلب آرامش و رحمت الهی می‌شود و بهره‌مندی نیازمندان و مستمندان است. خداوند دو سفارش را توصیه کرده یکی نماز عید قربان از عید فطر و به این دونماز باید اهمیت بدهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان بیان کرد: دهه‌ای که در آن هستیم دههٔ امامت و ولایت از قربان تا غدیر است بهترین فرصت است که بدانیم در آخرین حجی که پیامبر که انجام داد، حجةالوداع مسئله جانشینی و خلافت بعد خویش بود که امیرالمؤمنین را به را به جانشینی انتخاب کرد.

وی درباره انتخابات پیشرو گفت: راه تداوم بخشی به ولایت و امامت تبعیت و پیروی از نایب برحق امام‌زمان مقام معظم رهبری است بحث ریاست‌جمهوری یکی از این مسائل است جا دارد از شهید خدمت رئیس‌جمهور شهید یاد کنیم و آرزو می‌کنیم که بهترین شخص انتخاب شود تا ادامه‌دهنده راه شهید جمهور و پایند قانون اساسی باشد.

امام‌جمعه خاش افزود: امروزه می‌بینیم دشمنان از این فرصت استفاده کردند و قطعنامه‌ای بر ضد ایران در آژانس انرژی اتمی تصویب کردند به این دلیل که ملت ایران را دچار شک کنند.

وی بیان کرد: ما باید هوشیار باشیم خون‌های ارزشمندی برای حفظ کشور ریخته شده و به برکت ایستادگی و مقاومت در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت چشمگیر در آن زمینه بوده‌ایم و هر کجا که دل به غرب بستیم دچار مشکل شدیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان اذعان کرد: ما در سه سال اخیر شاهد یکی‌یکی سرپا شدن کارخانه‌ها بودیم و اشتغالات به وجود آمد و عزت ما در دنیا بیشتر شد و در مقابل استکبار قوی ظاهر شدیم و عملیات وعده صادق انجام شد.

وی تصریح کرد: وعده صادق نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب کرد یکی از تبعه‌های ایران در سوئد که بی‌دلیل بازداشت شده بود باعزت و اقتدار آزاد و به ایران بازگشت.

امام‌جمعه خاش خاطرنشان کرد: ما مردم تکلیف داریم و در روز قیامت باید پاسخگو باشیم و سعی کنیم انتخابمان اصلح و ادامه‌دهنده شهدای انقلاب رجایی بهشتی و رئیسی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار