نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

عید قربان نماد وحدت، همبستگی و همدلی مسلمانان جهان است

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: عید قربان تذکری است که محض نماز و عبادت مخصوص خداوند است و فقط در مقابل خداوند متعال سجده کنیم. عید قربان، عید بندگی و اخلاص بندگان خدا، نماد وحدت، همبستگی و همدلی مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۶۷۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵ - 18June 2024

عید قربان نماد وحدت، همبستگی و همدلی مسلمانان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، دیروز (دوشنبه) حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه‌های پس از اقامه نماز عید قربان، اظهار داشت: عید قربان، درس و تمرین تسلیم محض در برابر خداوند است و حضرت ابراهیم (ع) الگوی بندگی، توحید و تسلیم در برابر خداوند در تمام ادیان توحیدی شناخته می‌شود. عید قربان تذکری است که محض نماز و عبادت مخصوص خداوند است و فقط در مقابل خداوند متعال سجده کنیم. عید قربان، عید بندگی و اخلاص بندگان خدا، نماد وحدت، همبستگی و همدلی مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، تأکید کرد: انتخابات یک جشن ملی برای ملت ایران است و روز سرنوشت سازی در آینده کشور محسوب می‌شود. ملت ایران، قدرتمند و عزتمند است و پاسخش نیز قوی است. ملت ما در برابر ظلم ابرقدرت‌ها تسلیم‌پذیری ندارد و استقلال سیاسی دارد؛ لذا باید کاندیدایی برای چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شود که به ملاک‌های انقلاب نزدیک‌تر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار