نشست بازتاب نقش رسانه‌ای زن در جشنواره فیلم «کوثر»

چهارمین نشست تخصصی پنجمین جشنواره فیلم کوثر به میزبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 18June 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، چهارمین نشست تخصصی جشنواره فیلم کوثر با موضوع «بازتاب نقش رسانه‌ای زن در سینمای ایران» با حضور فرحروز فاتحی رییس جشنواره فیلم کوثر، مریم پوریامین دبیر فرهنگی جشنواره، دکتر فاطمه فراهانی استاد دانشگاه که با موضوع بازنمایی الگوی سوم زن در سینمای تراز انقلاب اسلامی، زهره حسنی کارشناس ارشد فیلم و سینما و مدرس دانشگاه که با موضوع واکاوی تصویر زنان در سینمای دفاع مقدس، انسیه شاه حسینی فیلمنامه نویسی و کارگردان سینمای ایران و دکتر فهیمه فرهمند پور دبیر شورای فرهنگی اجتماعی زنان که با موضوع الگوی سوم زنان تمدن ساز در رسانه سخنرانی می‌کنند برگزار می‌شود. 

نشست یاد شده از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر چهارشنبه سی ام خرداد در محل سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، میزبان علاقه‌مندان مباحث تخصصی آسیب شناسی سینماست و حضور برای دانشجویان، پژوهشگران و فعالان رسانه در این نشست آزاد است. ضمن اینکه نشست مذکور به صورت زنده نیز بر بستر اینترنت پخش می‌شود و از طریق آدرس B۲n.ir/sazmanzanan قابل دریافت است. 

نشست بازتاب نقش رسانه‌ای زن در جشنواره فیلم «کوثر»

پنجمین جشنواره بین‌المللی «فیلم کوثر» توسط «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، سازمان امور سینمایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تیرماه امسال با دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار