معاون فرماندار قصرشیرین:

با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح راه شهدای خدمت را ادامه می دهیم

شهید جمهور شهید شاخصی است که تمامی خدمتگزاران و کارگزاران برای خدمت صادقانه و بی منت باید از ایشان الگو بگیرند و امروز با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح راه شهدای خدمت را ادامه دهیم.
کد خبر: ۶۷۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ - 18June 2024
با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح راه شهدای خدمت را ادامه می دهیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مراد باباخانی» معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان قصرشیرین امروز در یادواره بزرگداشت شهدای این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدا و با اشاره به رشادت ها و دلاورمردی های آن ها برای صیانت از دین و نظام اسلامی، اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که با گذشتن از جان خود برای حفظ دین و مملکت با خدا معامله کرده و برای قرب الی الله حرکت کردند و امروز ما وظیفه داریم با شرکت در انتخابات مملکت را از گزند آسیب های دشمنان حفظ کنیم.
 
وی با بزرگداشت یاد شهیدای خدمت و بیان اینکه شهادت هنر مردان بی ادعا است، بیان کرد: شهید جمهور شهید شاخصی است که تمامی خدمتگزاران و کارگزاران برای خدمت صادقانه و بی منت باید از ایشان الگو بگیرند و امروز با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح راه شهدای خدمت را ادامه دهیم.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان قصرشیرین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با تاکید بر اینکه اصل مهم در انتخابات مشارکت است، گفت: همه وظیفه داریم با حضور گسترده در پای صندوق های رای برای انتخاب یک فرد اصلح تلاش کنیم که بتواند مشکلات و مسائل داخلی کشور و همچنین سطح بین المللی را مدیریت کند.
 
امروز اقتدار ایران اسلامی مدیون و مرهون خون شهداست
 
سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی مدیون و مرهون خون شهداست چون شهیدان عامل هستی، بقا و تامین حیات ما بوده و کوه های مستحکمی بودند که این سرزمین بر پیکره آن ایستاده است و همچنین خانواده شهدا و صبر و استقامت و زیباترین جلوه های ایثار را نشان دادند و چشم و چراغ کشور هستند.
 
سرهنگ پاسدار الفتی افزود: امروز ایران اسلامی سربلند و قوی شده و اگر ما به نوک قله نزدیک شده ایم حاصل زحمات و بزرگی شهدایی بود که تا آخرین قطره خون خود از کیان مقدس نظام دفاع کردند.
 
وی بیان کرد: امروز برای تدام راه شهدا حضور حداکثری پای صندوق های رای ماموریت و تکلیف همه ما است و همه وظیفه داریم یک هادی سیاسی باشیم و بدون موضع گیری له یا علیه کسی افراد را برای شرکت در پای صندوق های رای دعوت کنیم چون هدف دشمن این است که شعب اخذ رای را خالی ببیند.
 
وی گفت: باید ثابت کنیم مانند زمان دفاع مقدس در سنگر هستیم و نیرنگ دشمن را می شناسیم و با حضوری آگاهانه بر اساس چهار مولفه رقابت سلامت امنیت و مشارکت مورد نظر رهبر معظم انقلاب در انتخابات فردی اصلح را انتخاب کنیم و در این راه از معتمدان محلی و انقلابی و اهل فن کمک بگیریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار