مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع):

حضور حداکثری مردم در انتخابات، تداوم‌بخش راه شهدای خدمت است

زارعی گفت: مسیر شهدای خدمت، حضور حداکثری مردم در انتخابات که همان خط حمایت همه جانبه از انقلاب شکوهمند اسلامی است.
کد خبر: ۶۷۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ - 18June 2024

حضور حداکثری مردم در انتخابات، تداوم‌بخش راه شهدای خدمت استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «احمد زارعی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن که با محوریت جهاد تبیین و حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: مدیران باید جریان فکری بسیج را پویا نگه دارند و در خدمت‌رسانی به مردم به ساعت کاری اکتفا نکنند.

وی افزود: مدیران باید با کار و تلاش شبانه روزی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در حوزه ایجاد تبیین به خوبی اجرا و در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر امید آفرینی در جامعه، تأکید کرد: مدیران باید در هر پست و مقامی که هستند خدمات دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت‌الله رئیسی را برای مردم بازگو کنند و در واقع مدافع انقلاب باشند.

زارعی با اشاره به تشییع باشکوه شهید رئیسی خاطرنشان کرد: همه جریان‌های سیاسی از خدمات سید الشهدای خدمت تمجید می‌کنند و همه مُرید این شهید والامقام هستند.

وی در پایان به انتخابات هشتم تیر اشاره کرد و گفت: عرصه جهاد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها