مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

مشارکت حداکثری در این مقطع زمانی بسیار مهم است

سرهنگ کریمی گفت: مشارکت حداکثری در این مقطع زمانی، بسیار مهم است و بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، آگاهی مردم از تاثیر مشارکت آنان در تعیین سرنوشت خود است.
کد خبر: ۶۷۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 18June 2024

مشارکت حداکثری در این مقطع زمانی بسیار مهم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی طی سخنانی در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مشارکت حداکثری در این مقطع زمانی، بسیار مهم است و بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق های رأی، آگاهی مردم از تاثیر مشارکت آنان در تعیین سرنوشت خود است. فردی را باید گزینش کنیم که مبنای فکری و اعتقادی آن شخص، به مبانی و ملاک های انقلاب اسلامی نزدیک تر باشد.

وی گفت: یکی دیگر از ملاک های انتخاب فرد اصلح، ویژگی عملکردی، توانایی کار و کارنامه اجرایی است که باید مد نظر مردم قرار گیرد. مشارکت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و و مردم با حضورشان، حق تعیین سرنوشت خود را اثبات خواهند کرد.

سرهنگ کریمی در ادامه بیان داشت: در آموزه‌های دینی، اخلاق فصل الخطاب است که می‌طلبد این مهم در انتخابات پیش رو به درستی رعایت شود.  مردم ایران اسلامی در تشییع شهیدجمهور آن عظمت و شکوه را نشان دادند و امروز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر ماه، تکمیل تشییع شهدای خدمت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار