به همت گروه جهادی شهید سلامت انجام شد؛

ارائه ۵۰۵ خدمت درمانی رایگان به بیماران محروم روستای کلاته سبز

به مناسبت عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، به همت تیم اعزامی بیمارستان فوق تخصصی رضوی، ۵۰۵ خدمت درمانی و دارویی رایگان به بیماران محروم روستای کلاته سبز از توابع شهرستان فریمان ارائه شد.
کد خبر: ۶۷۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ - 18June 2024

ارائه ۵۰۵ خدمت درمانی رایگان به بیماران محروم روستای کلاته سبزبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «احمد خسروی» بیمارستان رضوی در راستای اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار در حوزه سلامت به روستای کلاته سبز از توابع شهرستان فریمان، اعزام شد.

تیم اعزامی بیمارستان رضوی با همکاری دهیاری روستای کلاته سبز و شهرداری شهر فرهادگرد در مسجد این روستا مستقر شد و به ارائه خدمات رایگان درمانی به ۱۷۸ بیمار محروم پرداخت.

در این اردوی جهادی، تیمی بیش از ۲۰ نفر متشکل از پزشک متخصص طب اورژانس، ماما، بینایی‌سنج، هفت پرستار، ۱۵ کمک پرستار و دو نیروی پشتیبانی، از بیمارستان رضوی حضور داشتند.

به همت این تیم پزشکی، در مجموع خدماتی شامل معاینه طب اورژانس، مامایی، بینایی‌سنجی و کنترل فشار و قند خون و داروی رایگان ارائه شد. همچنین ۳۹ بیمار برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان رضوی معرفی شدند؛ علاوه براین، خدمات عمرانی در حوزه روشنایی و برق مسجد روستا توسط نیرو‌های پشتیبانی این تیم جهادی، ارائه شد.

بیمارستان رضوی با هدف ارتقای سلامت جامعه، خدمات ارزنده بهداشتی، درمانی، فرهنگی و عمرانی رایگانی را در ادوار گوناگون به اقشار محروم و کم‌برخوردار در حاشیه شهر مشهد یا مناطق محروم خراسان رضوی، ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار