معاون پشتیبانی اداره بهداشت نداجا در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد

ارائه خدمات درمانی رایگان نداجا به مردم مناطق کم‌برخودار در حاشیه رزمایش ولایت 94

معاون پشتیبانی اداره بهداشت نیروی دریایی ارتش از ارائه 7600 خدمت درمانی رایگان به مردم مناطق کم‌برخودار توسط این نیرو در حاشیه رزمایش ولایت 94 خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ - 27January 2016

ارائه خدمات درمانی رایگان نداجا به مردم مناطق کم‌برخودار در حاشیه رزمایش ولایت 94

ناخدا دوم پزشک دکتر طاهر سلطانزاده، معاون پشتیبانی اداره بهداشت نیروی دریایی ارتش در گفتوگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به کنارک، با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی نداجا در حاشیه اجرای رزمایش ولایت 94 اظهار داشت: این بیمارستان 28 دی ماه در منطقه کنارک مستقر شد، و از روز اول بهمن ماه شروع به خدمترسانی کرد.

وی افزود: این بیمارستان 30 تخوابی سیار دارای واحدهای اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق استریل، اتاق عمل، مراقبتهای ویژه؛ بخشهای جراحی، داخلی، مامایی، سونوگرافی و داروخانه؛ و در حوزه بخشهای تخصصی نیز شامل بخشهای بیهوشی، جراحی عمومی، ارتوپدی، داخلی، چشم، اطفال و رادیولوژی است.

معاون پشتیبانی اداره بهداشت نداجا ادامه داد: در این بیمارستان صحرایی که تا 11 بهمن دایر است، به تمامی مراجعین، کلیه خدمات ویزیت و دارو بهصورت رایگان ارائه میشود.

سلطانزاده با بیان اینکه بیمارستان صبحها از ساعت 8 تا 12:30 و عصرها از ساعت 15 تا 17:30 آماده خدمترسانی است، گفت: از زمان شروع بهکار این بیمارستان بهطور میانگین 7 هزار و 600 خدمت انجام شده است؛ که بیشترین خدمت مربوط به سونوگرافی و بیشترین مراجعهکنندگان نیز در حوزه اطفال، داخلی و اتاق عمل هستند و بیشترین مشکلی که در این چند روز در بیماران مشاهده شده، سوء تغذیه، فشار خون، دیابت، سنگ کلیه و سنگ مثانه بوده است.

گفتنی است امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش روز چهارشنبه از بیمارستان صحرایی نداجا در منطقه کنارک بازدید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار