سرلشکر صالحی:

قدرت‌نمایی نداجا در عرصه دریاها ادامه دارد

فرمانده کل ارتش گفت: قدرت‌نمایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌صورت پیوسته از خلیج فارس، در عرصه دریاها ادامه دارد.
کد خبر: ۶۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ - 31January 2016

قدرت‌نمایی نداجا در عرصه دریاها ادامه دارد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش که در عرشه ناو جماران و در روز پایان رزمایش دریایی ولایت 94 با خبرنگاران سخن می گفت، ضمن تبریک ایامالله دهه مبارک فجر محضر فرماندهی معظم کل قوا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی اظهار داشت: قدرتنمایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بهصورت پیوسته از خلیج فارس، دریای عمان، سواحل مکران، شمال اقیانوس هند و آبهای آزاد و بینالمللی برای حفظ سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریاها ادامه دارد.

وی افزود: امروز، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه خود در آب های آزاد و بین المللی از جمله خلیج عدن و مبارزه با پدیده شوم دزدی دریایی توانسته است امنیت کشتیرانی در آن مناطق را تأمین نماید.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: اقتدار امروز نیروی دریایی با بهرهگیری از توانمندی متخصصان داخلی در امر تولید، نوسازی، و بهینهسازی تجهیزات پیشرفته بومی و با وجود اعتقاد، ایمان و ولایتمداری کارکنان غیور این نیروی راهبردی حاصل شده است.

سرلشکر صالحی با مثبت ارزیابی کردن مراحل تاکتیکی و عملیاتی رزمایش دریایی ولایت 94 گفتد: نیروی دریایی ارتش با برگزاری موفقیتآمیز پنج مرحله تاکتیکی در این رزمایش، نتایج و دستاوردهای ارزشمندی بهدست آورد.

نظر شما
پربیننده ها