امیر موسوی عنوان کرد؛

ناو هواپیمابر آمریکایی زیر ذره‌بین پهپاد نیروی دریایی ارتش

سخنگوی رزمایش ولایت 94 اعلام کرد که یک فروند پهپاد شناسایی تاکتیکی نیروی دریایی ارتش با پرواز بر فراز ناو هواپیمابر آمریکایی در منطقه خلیج فارس نسبت به شناسایی آن اقدام کرد.
کد خبر: ۶۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴ - 29January 2016

ناو هواپیمابر آمریکایی زیر ذره‌بین پهپاد نیروی دریایی ارتش

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به کنارک، امیر دریادار موسوی سخنگوی رزمایش ولایت 94 با اعلام مطلب فوق افزود: در این رصد پهپاد نیروی دریایی ارتش توانست علاوه بر تصویربرداری دقیق از سامانههای نصب شده در ناو مذکور نسبت به ارسال همزمان این تصویر اقدام کند.

دریادار دوم موسوی گفت: این نوع پهپادها ضمن دقت و سرعت بالا در شناسایی و رصد یگانهای شناور، از توانمندی لازم به منظور انهدام اهداف مورد نظر در شرایط لازم برخوردار هستند.

سخنگوی رزمایش در ادامه با تاکید بر هوشیاری یگانهای شناور سطحی، زیر سطحی و پروازی نیروی دریایی در زمینه شناسایی انواع شناورها افزود: یک فروند زیر دریایی کلاس «غدیر» این نیرو، مسئولیت شناسایی و تصویربرداری از ناو هواپیمابر ائتلاف را با نزدیکترین فاصله ممکن به ناو مذکور با موفقیت به انجام رساند.

وی افزوو: زیر دریایی بومی کلاس غدیر با دارا بودن سامانههای راداری کشف و شناسایی پیشرفته قادر هستند با رعایت اختفای کامل تا کمترین فاصله ممکن به اهداف مورد نظر نزدیک شد و بدون هیچگونه احتمال تهدید و آسیب دیدگی مأموریت خود را در سلامت کامل انجام دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار