فرمانده آماد و پشیبانی نداجا در گفت‌وگو با دفاع پرس تشریح کرد

اقدامات فرهنگی و مردم‌یاری نداجا در حاشیه رزمایش ولایت 94

فرمانده آماد و پشیبانی نیروی دریایی ارتش، اقدامات فرهنگی و مردم‌یاری این نیرو در حاشیه رزمایش ولایت 94 را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 28January 2016

اقدامات فرهنگی و مردم‌یاری نداجا در حاشیه رزمایش ولایت 94

ناخدا یکم افشین اسکندرزاده، فرمانده آماد و پشیبانی نیروی دریایی ارتش در گفتوگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به کنارک، درباره اقدامات مردمیاری نداجا که در حاشیه رزمایش ولایت 94 ارائه میشود، اظهار داشت: آماد 27 دی ماه در کنارک مستقر شد، و یک روز بعد نیز رسما کار خود را آغاز کرد؛ که از آن زمان تقریبا به 20 روستای محروم و کمبرخوردار کنارک و چابهار مراجعه داشتهایم.

وی ادامه داد: در این بازدیدها بیش از 2 هزار بسته فرهنگی شامل نوشتافزار و بازیهای فکری با موضوع نیروی دریایی و آشنایی با سواحل مکران بین دانشآموزان مدارس روستایی کمتر برخوردار کنارک توزیع شد.

فرمانده آماد و پشیبانی نداجا همچنین از توزیع روزانه 400 الی 500 پرس غذای گرم در میان مردم روستاهای محروم نزدیک به محل رزمایش در کنارک خبر داد و افزود: تاکنون در مجموع نزدیک به پنج هزار پرس غذا توزیع شده بین مردم این مناطق توزیع شده است.

ناخدا اسکندرزاده گفت: تاکنون 1500 بسته سبد غذایی نیز شامل برنج، رب گوجه و انواع حبوبات توسط کارکنان نداجا میان مردم مناطق محرومی همچون روستاهای کهیر، سعیدآباد، پارک هوتان، و مومان میانی توزیع شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی دریایی پیشتاز عوض کردن نگاهها در کل کشور است؛ زیرا سواحل چابهار و کنارک گنج پنهانی است که مغفول مانده، اما با ورود نداجا به منطقه امنیت قابل توجهی ایجاد شده است؛ لذا باید به سمت ایجاد توسعه و رفاه برای مردم پیش برویم و نگاهها هم باید به سمت دریا سوق داده شود؛ تا از امکانات دریا بیشتر بهره بگیریم.

نظر شما
پربیننده ها