دریادار سیاری:

غرش «نور» اقتدار ایران را در عرصه دریا نشان می‌دهد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شلیک موشک کروز نور دل هر خصمی را به لرزه در می‌آورد و غرش این موشک اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۶۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ - 29January 2016

غرش «نور» اقتدار ایران را در عرصه دریا نشان می‌دهد

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به کنارک، امیر دریادار حبیبالله سیاری پس از شلیک موفقیتآمیز موشک نور در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که نور توسط یگان ساحلی نیروی دریایی ارتش شلیک شد، تصریح کرد: امروز شاهد غرش موشک ساحل به دریای نور در سواحل مکران بودیم.

وی افزود: این غرش افتخار آمیز، حاصل تلاش جوانان توانمند این مرز و بوم بود. غرشی که دل هر خصمی را به لرزه در می آورد. غرشی که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه دریاها نشان میدهد.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: این غرش باعث شد که دیگر هیچ تهدیدی به خود اجازه ندهد به سواحل و به آبهای سرزمینی و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه آبها تجاوز کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: برای ما افتخار است که امروز به جایگاهی رسیدیم که سامانه موشکی ساحل به دریا با برد مناسب را پرتاب میکنیم.

امیر دریادار سیاری با اشاره به ویژگی موشک نور که حاصل تلاش علم و دانش جوانان توانمند ایران اسلامی است، اظهار داشت: برد این موشک نزدیک به 150 کیلومتر است، دقت و سرعت آن در وضعیت خوبی قرار دارد و هدف مورد نظر را نیز بهصورت کامل منهدم میکند.

شایان ذکر است پس از  شلیک موفق موشک نور، فرمانده نیروی دریایی ارتش به میان پرسنل خود رفت و با آنها به گفتوگو پرداخت و این موفقیت را به آنها تبریک گفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار