مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی خبر داد؛

بازگشت نخستین گروه حجاج خراسانی از یکم تیرماه

امانی‌بنی گفت: نخستین گروه حجاج استان خراسان‌رضوی و شمالی یکم تیرماه، وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵ - 19June 2024

بازگشت نخستین گروه حجاج خراسانی از یکم تیرماهبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمود امانی‌بنی» مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی در نشست هماهنگی عملیات بازگشت زائران حج تمتع استان‌های خراسان رضوی و شمالی، با تأکید بر اینکه اصل تکریم زائران و مستقبلین در عملیات بازگشت زائران حج تمتع سرلوحه تمامی اقدامات پرسنل است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، افزایش هماهنگی و انسجام در تسهیل امور زائران و اطلاع‌رسانی دقیق به مستقبلین است تا مبادا با مشکلی مواجه شوند.

وی افزود: نخستین گروه از زائران خراسان رضوی و شمالی ساعت ۱۱:۱۰ جمعه یکم تیر با پرواز ۳۵۸۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج اندیشه شده و با آمادگی کامل به استقبال زائران سرزمین وحی خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۹ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد در قالب ۴۷ پرواز از استان خراسان رضوی و شمالی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مکه و مدینه اعزام شدند. 

امانی‌بنی تصریح کرد: علاوه بر بسیج تمام عوامل فرودگاهی، با تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمامی سازمان‌های و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه، پلیس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در استان خراسان رضوی، نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام اقدام شده است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار