رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خبر داد؛

نورافشانی ۵٠ نقطه شهر مشهد در شب عید غدیرخم

کیانی از نورافشانی ۵٠ نقطه شهر در شب عید غدیرخم خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷ - 19June 2024

نورافشانی ۵٠ نقطه شهر مشهد در شب عید غدیرخم/ برگزاری رویداد «عید جانان» ویژه انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «جاوید کیانی» رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهار داشت: جشن نورباران در شب عید غدیرخم، با انجام نورافشانی در ۵٠ نقطه از شهر مشهد با همکاری تشکل‌های مردمی برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت امسال و در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه، برگزاری رویداد «عید جانان» است؛ این رویداد با هدف شورآفرینی در مناطق مختلف شهری و در خیابان‌های ایجادشده هنر، ورزش، بازی، علم و غذا و در جشن‌های شبانه مناطق مختلف شهری برگزار خواهد شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین به‌مناسبت دهه ولایت و امامت، با همکاری معاونت فرهنگی‌هنری، شاهد برگزاری تئاتر‌های خیابانی در مناطق مختلف شهر خواهیم بود. 
کیانی ادامه داد: به دلیل تقارن اعیاد سعید قربان و غدیر خم با انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، کافه‌هایی با همکاری بسیج دانشجویی و با هدف ایجاد پاتوق‌های گفت‌وگو در مکان‌های پررفت‌وآمد شهر مشهد راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار