رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خبر داد؛

عرصه میدان شهدای مشهد کانون اصلی فعالیت‌های زیارتی دهه پایانی ماه صفر

کیانی گفت: عرصه میدان شهدا در دهه پایانی ماه صفر، کانون اصلی برنامه‌های فرهنگی و زیارتی خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ - 28July 2024

عرصه میدان شهدای مشهد کانون اصلی فعالیت‌های زیارتی دهه پایانی ماه صفربه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «جاوید کیانی» معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد طی سخنانی اظهار داشت: یکی از اقدامات مدیریت شهری در دهه پایانی ماه صفر، آماده‌سازی شهر مشهد با محوریت تکریم و استقبال از زائران است و با همین محوریت نیز، ستادی ویژه فعالیت در دهه آخر صفر به ریاست شهردار مشهد تشکیل شد.

وی افزود: در این ستاد، شش کمیته تخصصی از جمله خدمات شهری، حمل‌و‌نقل، بازرسی و حراست، تکریم و استقبال از زائران، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و همچنین کمیته اطلاع‌رسانی جهت اقدامات راهبردی و ارتقای خدمت‌رسانی به زائران فعالیت دارند.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: تاکنون و به‌مناسبت دهه پایانی ماه صفر، سلسله‌ نشست‌های مختلفی با سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و خدمت‌رسانی به زائران توسط مدیریت شهری برگزار شده و بازدید‌هایی نیز صورت گرفته است.

وی همچنین بیان کرد: به دلیل نزدیکی میدان شهدا به حرم مطهر و افزایش حضور زائران در این عرصه، امسال نیز همچون سنوات گذشته، این عرصه به کانون برگزاری برنامه‌های فرهنگی و زیارتی در دهه آخر ماه صفر تبدیل خواهد شد.
کیانی گفت: در این مکان، آیین‌های ملی و مذهبی در قالب طرح «حسینیه ایران» نیز برای زائران در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه، به مدت یک هفته اجرا می‌شود.

وی در پایان صحبت خود تأکید کرد: طبقه منفی‌یک میدان شهدا با ظرفیت چهار هزار نفر، جهت استقبال و پذیرایی از زائران در این ایام آماده‌سازی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار