معاون توسعه سرمایه انسانی شهرداری خبر داد؛

تبدیل وضعیت ۴ هزار نفر از کارکنان وابسته به ایثارگران در شهرداری مشهد

بارانی از تبدیل عضویت چهار هزار نفر از کارکنان شهرداری مشهد که منسوب به جامعه ایثارگری استان خراسان رضوی هستند خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ - 04August 2024

تبدیل وضعیت ۴ هزار نفر از کارکنان وابسته به ایثارگران در شهرداری مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «جمال‌حسن بارانی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری اظهار داشت: در سه سال گذشته تلاش‌های زیادی در این حوزه انجام شده است. تنها در یک سال گذشته دو هزار و ۳۲ نفر تبدیل وضعیت شده‌اند که سرجمع این تعداد به چهار هزار نفر می‌رسد.

وی افزود: در طول یک سال گذشته دفتر خلاقیت و نوآوری شهری راه‌اندازی شد چراکه اداره‌ای در شهرداری تحت عنوان اداره‌کل خلاقیت و نوآوری شهری برای استفاده حداکثری از راه‌حل‌های نوآوری تغییر نام دادیم تا از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد استفاده حداکثری شود و راه‌اندازی شش مرکز دیگر در دستور کار قرار دارد. 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از اقدامات دیگری که در یک سال گذشته انجام شده، راه‌اندازی اداره دیپلماسی شهری است.

بارانی گفت: یکی از دغدغه‌های این ایام نارضایتی از نحوه ارائه خدمات است. برای کاهش این نارضایتی ۲۸ فرایند جدید الکترونیک‌سازی شده که شهرداری مشهد در این حوزه پیش رو بوده است.

وی ادامه داد: ۶۷ فرم از فرم‌های اداری شهرداری حذف شده، ۱۰۲ فرم بهبودیافته و ۲۶۹ امضا حذف شده است. با کاهش امضا‌ها فرایند خدمت‌رسانی تسهیل خواهد شد. در شهرداری ۱۰۶ فرایند در حوزه خدمات امور شهروندی وجود دارد که این امضا‌ها از این فرایند‌ها حذف شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار