برگزاری جلسه تدوین حماسه رزم لشکر ۱۰/ تأکید سردار فضلی بر ضرورتی مهم درباره ثبت تاریخ دفاع مقدس

پنجمین جلسه تدوین تاریخ حماسه رزم لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) در سال ۱۴۰۳، با مدیریت سردار سرتیپ «علی فضلی» فرمانده این لشکر سرافراز در دوران دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 19June 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پنجمین جلسه تدوین تاریخ حماسه رزم لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) در سال ۱۴۰۳، روز گذشته (سه‌شنبه) با مدیریت سردار سرتیپ «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه و فرمانده این لشکر سرافراز در دوران دفاع مقدس و با حضور پیشکسوتان لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

برگزاری جلسه تدوین حماسه رزم لشکر ۱۰/ تأکید سردار فضلی بر ضرورتی مهم درباره ثبت تاریخ دفاع مقدس

در این جلسه، در خصوص ماموریت پدافندی لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) در جزیره مجنون قبل از عملیات «والفجر هشت» بحث شده و حاضران روایت خود از این مامویت را بازگو کردند و سپس «حسن امیری» مسئول کمیته پیشکسوتان مجمع رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) نیز در خصوص کمیته پیشکسوتان و تلاش‌های انجام شده در جهت ارتباط‌گیری با فرماندهان گردان‌ها و واحد‌های این لشکر سرافراز گزارش مبسوطی ارائه کرد.

همچنین در پایان جلسه نیز سردار فضلی در سخنانی، بر ضرورت ثبت تاریخ شفاهی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین دقت در جلوگیری از تحریف روایت‌های این دوران تأکید کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار